منوعات

كلمات أغنية اللي يمشي عادي داليا مبارك مكتوبة وكاملة

الإعلانات

ننقل لكم كلمات أغنية داليا مبارك الجديدة اللي يمشي عادي، أغنية اللي يمشي عادي كلمات عمرو المصري، وألحان مصطفى الشعيبي، كما ونهتم بمتابعة كلمات الأغاني العربية والخليجية والعراقية والسعودية والكويتية والمصرية واللبنانية التي يتم نشرها عبر منصات التواصل الاجتماعي والمواقع التي تهتم بتحميل الأغاني ونشرها.

كلمات أغنية اللي يمشي عادي داليا مبارك مكتوبة وكاملة

نقدم لكم نحن في موقع شمس الإخباري أغنية داليا مبارك الجديدة اللي يمشي عادي.

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا.. جيه وغواهم راحوا ف الدوامة تاهوا مع السلامة
واللي لما الدنيا ضاقت.. جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامة
اللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وف عيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
ف النهاية خدنا ايه


النوايا تبان ف شده

ومين هيرضي يكون معاك وقت أما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن

والمثل بيقول تحرص بس ما بنعملش بيه

اللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وف عيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
ف النهاية خدنا ايه

اللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وف عيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
ف النهاية خدنا ايه

الإعلانات|matched-content
السابق
رابط التقديم على النقل الداخلي والخارجي لشاغلي الوظائف التعليمية 1442 هـ
التالي
كلمات أغنية مع إحترامي أدهم مكتوبة وكاملة

اترك تعليقاً

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.