منوعات

كلمات أغنية أدينا ماشيين مصطفى كامل مكتوبة وكاملة

الإعلانات

ننقل لكم كلمات أغنية مصطفى كامل الجديدة أدينا ماشيين، أغنية أدينا ماشيين كلمات وألحان مصطفى كامل، كما ونهتم بمتابعة كلمات الأغاني العربية والخليجية والعراقية والسعودية والكويتية والمصرية واللبنانية التي يتم نشرها عبر منصات التواصل الاجتماعي والمواقع التي تهتم بتحميل الأغاني ونشرها.

كلمات أغنية أدينا ماشيين مصطفى كامل مكتوبة وكاملة

نقدم لكم نحن في موقع شمس الإخباري أغنية مصطفى كامل الجديدة أدينا ماشيين.

أدينا ماشيين مع الأيام.. ويوم ورا يوم بنتعلم
وكداب اللي فاكر نفسه في دنيتنا دي معلم

آمنا اللي ما لوش أمان.. وكبرنا الصغيرين
وحبينا اللي غدر وخان.. وعلينا في الكدابين

واللي عملوا ولاد حلال.. طلعوا في الآخر شمال
على رأي المثل اللي قال.. غلطة الشاطر بألف
وحرص قبل ما تسلم

الإعلانات

ياما ناس دخلوا حياتنا.. وملوا أيامنا وحكاياتنا
قولنا عوضنا اللي فاتنا.. وبكرة تحلو السنين

أتارينا يا قلبي برضوا.. مهما عملنا مش حيرضوا
مين زرعنا الخير في أرضه.. وقالنا متشكرين

آمنا اللي ما لوش أمان.. وكبرنا الصغيرين
وحبينا اللي غدر وخان.. وعلينا في الكدابين

واللي عملوا ولاد حلال.. طلعوا في الآخر شمال
على رأي المثل اللي قال.. غلطة الشاطر بألف
وحرص قبل ما تسلم

أدينا ماشيين مع الأيام.. ويوم ورا يوم بنتعلم
وكداب اللي فاكر نفسه في دنيتنا دي معلم

ياما ناس عاشت معانا.. وداقت أحلى سنين هوانا
حذرناهم من الخيانة.. حلفوا 100 مليون يمين

أتاريها هي هي ..حلقة جديدة في تمثلية
ناس تبانلك ناس عادية.. وفي الحقيقة ممثلين

آمنا اللي ما لوش أمان.. وكبرنا الصغيرين
وحبينا اللي غدر وخان.. وعلينا في الكدابين

واللي عملوا ولاد حلال.. طلعوا في الآخر شمال
على رأي المثل اللي قال.. غلطة الشاطر بألف
وحرص قبل ما تسلم

أدينا ماشيين مع الأيام.. ويوم ورا يوم بنتعلم
وكداب اللي فاكر نفسه في دنيتنا دي معلم

الإعلانات|matched-content
السابق
ولي العهد يدعو الى إقامة عدد من سباقات الهجن في السعودية خلال الفترة المقبلة
التالي
فضيحة ياقوت الله يسترنا.. تعرف على فضيحة المشهورة السعودية ياقوت

اترك تعليقاً

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.