منوعات

بالفيديو نور هشام سليم يعترف أنه أجرى عملية تحويل جنسي وليست تصحيح جنسي ويدافع عن سارة حجازي

الإعلانات

خرج نور هشام سليم بمقطع فيديو جديد بثه عبر الاستوري الشخصي له بموقع انستجرام، مدافعاً من خلاله عن المثليين ومعاناتهم في التعامل مع الآخرين، كما دافع عن سارة حجازي التي انتحرت منذ أيام، حيث قال نور هشام سليم المتحول جنسيًا: “اللى راضي بيا ومش راضي بملك الكاشف يبقي منافق، اللى راضي بيا ومش راضي بسارة حجازي يبقي منافق، واللى هيجي يقول لا أصل دا الدين ودا الإسلام، لا دا دينك انت وحياتك انت، وبراحتك تفكر بطريقتك بس متفرضش دينك عليا أو على سارة أو على ملك”.

نور هشام سليم يعترف أنه أجرى عملية تحويل جنسي وليست تصحيح جنسي

وأضاف نور هشام سليم في حديثه: “فين الإنسانية يا جماعة، اللى هيجي يقول لا أصل انت عادي بس المثليين والمثليات حرام، هقولكم حاجة أنا مكنش في خلل هرموني، ولا كان في حاجة، دا مكنش تصحيح، دا كان تحويل، فأنا قدام ربنا اللي عملته دا غلط، بس انتو كلكم ماشيين حبيبي يا نور وأنت زي القمر وعيش مبسوط، بس سارة حجازي ماتت بس أحسن وإن شاء الله الدود يأكلك”.

واستطرد ابن الفنان هشام سليم حديثه في الدفاع عن المثليين، قائلاً: “هتقولوا عليا كدا لما اموت؟ عادي مش فارقلي، بس لو انت بتشرب وبتزني وبتحشش، أنا زي زي سارة حجازي، واللي مش راضي بيها مش راضي بيا، واللي مش راضي بيها مش عاوزة عندي، احنا بني أدمين يا جماعة، الجريمة بتاعتها ايه؟ انها بتحب البنات؟ انتو مش ملائكة علشان ترحموا الناس، فهموني أو فهموا نفسكم، أنا مش عارف انتو ليه بتدعموني ومش بتدعموا الناس التانية، أنا مش فاهم ليه الدعم دا كله ليا”.

وتابع نور هشام سليم حديثه، قائلاً: “انتو لو فاكرين لو دا اختيار اني اطلع مثلي أو مثلية يبقوا انتو مش فاهمين حاجة خالص، ليه اختار إن أنا اتغذب، ليه اختار حاجة زي كدا، فكروا فيها”.

لمشاهدة الفيديو … اضغط هنا

الإعلانات|matched-content
السابق
سعود المطيري متحرش بطفلة.. سعود المطيري يجاهر بالمعصية
التالي
سبب وفاة النجم أحمد راضي.. من هو أحمد راضي وهذا آخر ظهور له قبل وفاته

اترك تعليقاً

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.